Epson GT-S85 Support

Pozor: Váš operační systém pravděpodobně nebyl detekován správně. Je důležité, abyste ručně vybrali váš operační systém z výše uvedené nabídky, aby se vám zobrazoval kompatibilní obsah.
Epson GT-S85
Soubory ke stažení

Soubory ke stažení

Pro detekovaný operační systém nejsou k dispozici žádné soubory. Vyberte výše jiný operační systém.
Často kladené dotazy

Často kladené dotazy

Příručky a dokumentace

Příručky a dokumentace

Příručky
Setup Guide (v1.0)
v.1.0
05-Oct-2011
1.03 MB
.pdf
This guide is a step-by-step procedure for installing and setting up your product.
Stáhnout soubor
Dokumentace online
Online Guide
Možnosti registrace a záruky

Možnosti registrace a záruky

Zaregistrujte produkt
Pro registraci vašeho nového produktu klikněte na tlačítko Registrovat.
Zaregistrovat
Zkontrolujte svou záruku
Pro kontrolu stavu záruky vašeho produktu klikněte na tlačítko „Zkontrolovat stav záruky“ a na stránce podpory zadejte sériové číslo produktu.
Stav ověření záruky
Možnosti prodloužené záruky (CoverPlus)
Chraňte svůj produkt Epson i po uplynutí standardní záruční doby pomocí Epson CoverPlus. Pro více informací o možnostech prodloužené záruky klikněte na tlačítko „Zobrazit možnosti rozšířené záruky“.
Zobrazit možnosti rozšířené záruky
Kontaktujte nás

Kontaktujte nás

Zavolejte nám
Zavolejte nám a promluvte si s jedním z našich specialistů +420 246 037 281
Upozorňujeme, že tato služba je k dispozici od pondělí do pátku od 9:00 do 18:00 h. O svátcích je linka mimo provoz.

Abychom Vám mohli nabídnout technickou podporu pro Váš produkt, budete muset na začátku Vašeho hovoru poskytnout našemu týmu technické podpory sériové číslo produktu. To nám umožní Vám nabídnout podporu rychle a efektivně.
Pošlete e-mail podpoře společnosti Epson
Pro produkty v záruce nás prosím kontaktujte prostřednictvím online chatu, telefonu nebo e-mailu. Pokud je váš produkt po záruce, vyhledejte servisní středisko.
Napište nám
Pro produkty v záruce nás prosím kontaktujte prostřednictvím online chatu, telefonu nebo e-mailu. Pokud je váš produkt po záruce, vyhledejte servisní středisko.
Upozorňujeme, že není možné zasílat zboží na adresu poštovní schránky